poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Cześć, jak minął Wam Śmigus-Dyngus ? Mnie wspaniale! "Wodną wojnę" odbyłam na wsi. Przyjechały moje ciocie, wujkowie, kuzynowie, więc osób nie zbrakło. :D Zaczęło się od mojego wujka, który od razu jak przyjechał oblał garnkiem wody moją ciocię, ciocia mu oddała i tak dalej... aż wszyscy dołączyli do zabawy. Byliśmy na podwórku, ale potem przeniosło się do domu, więc możecie sobie wyobrazić jak wyglądały pokoje... :D :) Tak naprawdę ja byłam najbardziej sucha z nas wszystkich. :) Oblał mnie tylko kuzyn i ciocia. Pamiętajcie, że za nachalne oblewanie kogoś wodą grozi mandat w wysokości ok. 500 zł.
                                                                           .............A Wam ja minął ten dzień ?
PS. Przepraszam, że tak późno. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz